Kenapa Perempuan Mudah Cair

Pelajar hamil dirogol,kenapa perempuan mudah cair.



Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..

Kenapa sesetengah PEREMPUAN MUDAH CAIR dengan janji manis,sumpah setia dan pujuk rayu seorang insan bernama lelaki yang belum pernah dikenalinya??

Mungkin sesetengah perempuan menyangka lelaki ini akan sentiasa bersamanya,terus menyanginya..Tu pun kalau lelaki jenis baik,kalau jenis setan bertopengkan manusia tu alamat nya "Habis Madu Sepah Dibuang" alangkah malang nasib perempuan itu..

Buat perempuan haruslah bijak memilih seseorang untuk menjadi teman hidup..Sebelum memilih haruslah buat kaji selidik dulu dari A sampai Z..Dengan itu kaum perempuan dapat tahu lelaki yang bakal dipilih tu memang seorang yang baik ataupun jahat...

Jangan dah berbadan dua baru menyesal..Betapa bodoh nya aku,kenapa aku tak fikir dulu...Tak da guna nya kalau menyesal sekali pun..menangis air mata darah sekali tak mungkin mengubahkan sesuatu yang sudah terjadi,

Tu la padahnya sebelum buat tak mau berpikir dahulu.. 

Semoga buat semua kaum perempuan dapat menemui orang yang dapat membimbingnya di dunia dan akhirat..


p/s:Sorry. bukan niat untuk mengaibkan kaum perempuan..tapi sesetengah nya mcm tu..saya tak kata semua pun..saya tahu ada juga perempuan yang baik di luar sana..

5 comments

perempuan memang mudah cair. tak dinafikan. Cuma, kenalah berhati-hati selepas ini.

Reply

ada juga perempuan yng jual mahal....

Reply

susah nak menilai lelaki ni .. yang pasti , lelaki yang baik takkan menggunakan wanita demi kepentingannya yakni nafsu ..

Reply

Betul cakap Cik Tia tu...

Reply

Salam...itu sbabnya jgn membelakangi agama Allah...Allah yg maha hidup dn maha kuasa..sntiasa blajar utk knal diri sndiri dn mngenal Allah...gerak kta adalah gerak Allah yg maha Hak...tetapi adakah bisa kta brjln ke jln yg salah..sesungguhnya rugi lah kta sbgai mahluk nya...yg salah lgi rosak ialah kta...yg baik dn brkuasa hnya Allah..oleh itu cuba lah sejiwa raga dn usaha jln yg diredhai Nya

Reply

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Sebarang Komen Anda Di Sini.


Tinggalkan Jejak Atau Url Blog Anda Bagi Memudahkan Saya Blogwalking..

AMARAN: Shokrijay [dot] com tidak akan bertanggungjawab terhadap komen yang ditinggalkan oleh para pembaca. Setiap komen pembaca adalah tanggungjawab mereka. Sila komen dengan menggunakan bahasa yang mudah difahami dan tiada kata cacian di sini.